Parti, parti...

Nu ska jag pulsa hem i snön, blir julfest hos Renee & Dave ikväll & mitt hår ser ut som katastrof. Efter det blir det bums i säng & sova fem kvart i timmen så att jag ser pigg & utvilad ut till imorgon & orkar tänka när jag packar ihop alla mina prylar för att transportera mig själv ut till Pauls föräldrar. Hepp Jepp, blir ju kul att frakta alla paket, mina personliga pryttlar samt Troll & Nitwit... Kollin, oh how I love kollin. Oh well, det som inte dödar det härdar! :) 

Hm, moi är ensam i huset... Isolde drog nämligen till Montreal imorse. Moi tänker vin, ABBA på högsta volym & keramikspolar i håret (för lockar som kommer att blåsa bort sekunden jag sätter en fot utanför dörren, men det är tanken som räknas)!

Kommentarer
Postat av: mgs

Hahaha! Tror du hela publiken runt dig hade gjort samma sak om det vart pappa?



Nu måste jag sova, det är sent i Sverige och julklapparna...även om dem är just under min famn nu, väntar på mig i Älvsbyn imorgon. I'll comment ya laaaaater!



pöss

2008-12-24 @ 00:47:29
Postat av: Ida

Nä, tror nog att det behövs lite mer än bara ivrigt tjoande för sitt hemland... :)



Sov sött, & ät en massa laxpate för mig med! Pöss!

2008-12-24 @ 00:53:27
Postat av: Ida

Ehum, & ja jag kanske kom på att jag kunde söka lite artiklar på Google Scholar... men nu ska jag gå hem! :)

2008-12-24 @ 00:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0