Tea with my sweatheart...

Vissa mornar börjar bättre än andra, idag var just en sån dag. Nitwit var supergullig & alldeles lagom kelig (dvs inte 'aaaah jag dör om jag inte smälter ihop med dig & formar en liten kattformad cysta') & precis lagom till att hon studsat iväg på nya äventyr kom han som alltid får mig att le & hämtade upp mig för te. Väl på Starbucks hade de fria smakprover på Pepparmint mocka så vi tåtade i oss några sådanna medan vi väntade på våra Chai. Sedan körde vi bara runt & pratade på om allt & inget innan han släppte av mig vid institutionen. Nu har jag panikbytt Ross vatten & väntar på att Laura ska dyka upp för födelsedagslunch. Hon verkar vara lite sen vilket är bra, förhoppningsvis hinner det värsta grumliga i tanken lägga sig så att hon inte förstår att jag precis bytt vattnet. Det enda lilla gruset i det maskineri som utgör vår vänskap är nämligen att Ross överlever allt trots att jag missköter honom kapitalt medan hennes fiskar trillar av pinn på löpande band fastän hon LEVER för dem. Världen är orättvis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0