Bästa veckan?

Vet inte vad det är med denna veckan, men allt går så trevligt & bra att jag känner mig lite småfrälst! Supertrevlig session på the ROM, moi som har världens sämsta namnminne lyckades pricka in merparten av eleverna & alla var på superhumör (har nojjat lite eftersom det är första gången jag träffar dem efter att de fick tillbaka sina tentor). & så kommer jag tillbaka & lyckas äntligen få tillgång till min hotmail - efter Pakistans lilla idiotmeck - massa trevliga mail! Speciellt två av dem gjorde mig helt varm om hjärtat!

Nu - jobba undan lite, printa ut en bunt artiklar om Panama & sedan har moi en 'dejt' med Paul & Jamie! Längtar!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad är det där ROM?

2008-02-29 @ 18:52:45
Postat av: Ida

ROM star for Royal Ontario Museum & det ar dar som jag har min tjanst som bitradande larare. Varldens basta stalle!

2008-03-02 @ 01:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0