Beslutsångest!

Iiik! Nu blev det sådär jobbigt! Hade planerat att dra en vända till 'Atletic Center' & träna en timme eller så men insåg precis att det är stängt pga family-day... Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har alla klättrarprylar här på kontoret, men Rob ska inte klättra ikväll = moi måste själv styra upp en date med Paul & Jamie & sedan klura ut hur jag ska ta mig till TCA. Sure, har åkt dit i princip varannan dag i nästan en månads tid men för den skull har jag inte koll på hur man gör för att komma fram! Kom ihåg att det är moi vi talar om. Mig veterligen är jag den enda personen ever som har lyckats med konststycket att åka vilse på ett elljusspår, med karta & kompass i handen... Lokalsinne är inte min starkaste sida. Jag är motsattsen till duvor, när det gäller känsla för vart jag ska ta vägen använder jag mitt huvud ungefär i samma utsträckning som en broilerkyckling, post-mortem...

image320
Troja - RW&CO
Kjol - ASOS
Skärp - mammas
Strumbyxor - svarta, heltäckande (för att dölja alla blåmärken)
Skor - Scorett; svarpa pumps med rosett på tån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0