Better than that?

Blev ju som sagt lite irriterad på Laura efter förra veckans seminarie. Jag har inget emot kritik, men däremot har jag svårt med att handskas med känslan av att ha blivit huggen i ryggen. Eller svårt & svårt, jag handlade på ett sätt - tokprintade artiklar & satte mig in i hennes ämne till den milda grad att jag skulle kunna såga henne vid fotknölarna. Moi igår vid matbordet:

Moi - I'm ready, ready for slaughter! Or, well not slaughter... I can't do that...
R - No, because you're better than that!
Moi - Oh, I don't know. I mean I will give her a pinch...
R - Yes, but you'll not slaughter her, because you know that you could and therefore you stand beyond that.
Moi - Shit, you're right. But I really wanted to! Besides, isn't that the ultimate insult to someone? 'I could bring you down, but I won't, because that would be like stomping on kittens or throwing rocks at sheep...'


Kommentarer
Postat av: magnus

hämnden är ljuv, men de är de bittras kamp

2008-02-05 @ 23:25:05
Postat av: M

Vilken fin kompis/männniska du har i den unga skotten. Hälsa det från mig också.

2008-02-06 @ 13:54:12
Postat av: Ida

Bror - Mmm, du har helt ratt. Fast nagon gang emellanat kan man kanske unna sig att vara lite sma bitter?! ;)

M - Yes, jag har tur som har honom!

2008-02-06 @ 15:47:38
Postat av: sQ

SLAKTA!

2008-02-06 @ 22:36:24
Postat av: Ida

Oh SussieQ! Tank Sunita...

2008-02-07 @ 16:51:54
Postat av: sQ

Førvisso sant, men underhållning ær ju alltid underhållning...

2008-02-11 @ 10:22:21
Postat av: sQ

Æsch, du vet ju att jag bara skojar med dig. Men lite tuff tycker jag att du ær tillåten att vara tillbaka ;)

2008-02-11 @ 10:25:50
Postat av: Ida

Forvisso! Jo man det var onodigt i detta fallet, hadekunnat satta at henne, men vill ju inte heller framsta som tidernas varsta bitch... Lite bitchig = bra, men man far se till att balansera lite

2008-02-11 @ 17:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0