Bomb!

Känner mig rätt sliten idag, var på middag hos Sabynthe ute i ödemarken (oki, förort - men det tar typ en timme att åka dit) igår. Började åka tillbaka kring tolvtiden, men pga jobbig trafik tog det aplång tid innan vi äntligen tog oss till down-town. Satt & sov i baksättet när Mark plötsligt svor till & jag vaknade upp: till en värld fylld av sirener (fattar inte att jag inte vaknade tidigare), blåljus, smattrande avskärmningsband & poliser en masse. Gigantiskt område avspärrat pga bomhot... Så det blev till att göra en rätt stor omväg & moi kom följaktligen inte i säng förrän vid halvtre-snåret. Vilket var alldeles för sent med tanke på att jag börjat nicka redan vid tio-tiden... 

image333
Klänning - HM
Linne - Marwin; marinblått
Skärp - mammas (blått, vagt krockomönstrat & i lack)
Strumpbyxor - HM; vita
Väska - Banana Republic
Armband - Kenneth Jay Lane
Gummistövlar - Sperry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0