Bring them to me...

Vet inte riktigt hur det gick till men moi är i nuläget ansvarig för tre katter. Isolde är bortrest till på onsdag = jag har ansvaret för Chinny. Rob & Chinnys relation är inte direkt den bästa, så det var ganska självskrivet att jag skulle åka på rollen som huvudförmyndare. Idag utökades min börda med ytterligare två små liv, ska passa Becky's (en professor på avdelningen) två katter till på fredag. Helst hade hon sett att jag flyttat in där, vi får se...är Chinny ett riktigt pain in the as drar jag nog dit & lämnar Rob åt sitt öde... :)

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Så vägen mot galen kattkvinna har börjat? ;) Jag skojar bara. Själv tror jag att jag kommer sluta ute på vischan helt uppslukad i "min" framtida kennel (barnhatare som jag är),aldrig tvätta håret och aldrig ha på mig bh.

2008-02-18 @ 20:18:06
Postat av: Ida

Yeees! Inte langt kvar nu! Aldrig ha pa dig bh? Why? Far typ panik utan bh, & inte tvatta haret? Hartvattardagar = glad Ida, inte hartvattardag = not as fun... ;)

2008-02-18 @ 21:07:41
Postat av: Mariélle

Bara för att styrka vansinnesidén med att fortsätta bo i ingenstans och ägna så mycket tid åt hundarna att jag de facto glömmer bort mig själv, ännu mera ;)

2008-02-18 @ 21:20:19
Postat av: Ida

No, no, that's not the way to go! Nar jag ar hemma kor jag alltid pa i 110 vad galler outfits. Anledningen ar enkel, jag BEHOVER glamour dar uppe i ingemansland!

2008-02-18 @ 21:24:56
Postat av: magnus

Om jag skulle bli sådär galen skulle jag aldrig ha på mig sockar och gravt dra ner på skoanvändandet. Sen skulle jag, alla mina instrument, vilket skulle vara förjävligt många (alla med sitt eget namn, of course), och en assload alkohol skapa en harmonisk tillvaro.

2008-02-19 @ 16:21:56
Postat av: Ida

Hm, oki skulle jag kora pa & utvecka min galenskap skulle jag ocksa dumpa skor & sockor (hatar sockor). Sedan hade jag nog pimplat ratt mkt vin & aldrig atit annat an frukostmat. Antal katter-typ 5...

2008-02-19 @ 19:44:38
Postat av: Ida

Oh! & GT, jaklar va mkt GT jag skulle dricka! Som total galning skulle jag tillverka det sjalv i badkaret (i basta Annie stil) & dra runt i morgonrock med ett glas fastcementerat i naven!

2008-02-19 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0