Bruised & beaten...

Checka förövrigt hur himla snygga ben jag har för tillfället, kritvita & översållade med blåmärken! Alla syns inte riktigt på kortet, & det andra benet + min vänstra arm ser typ lika dana ut... Inte blir det direkt bättre av att vara bästis med Rob, vi tjivas typ non-stop. Igår släpade jag mig bort till Jamie, tjippande efter luft & med tårar av skratt rinnandes nedför kinderna, efter ännu en brottningsmatch med Rob.

J - Eh, so what was all that about?
Moi - Nothing, just us being stupid!
J - Oh, oki... But he was kind of shaking you up side down!
Moi - I know! It was so much fun! You should have seen us yesterday, he took me down in the kitchen!
J - Oki! Eh, well...

Jamie är liiite stelare än vad Rob, Paul & moi är...vilket gör att det alltid är roligt att se hur han reagerar på saker & ting! ;) 

image315

Kommentarer
Postat av: Ida

Alltsa, merparten kommer fran klattringen, glomde visst bort att skriva det... :) Konstigt nog gor det aldrig ont pa vaggen, det ar forst efterat som jag inser att jag har fatt in ett par rejala smallar!

2008-02-16 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0