Brunch!

Har förövrigt precis knölat i mig sjukt mkt mat - Brunch! Me love brunch! Världens bästa koncept! Idag blev det gigantisk omellet fylld med stekta grönsaker & ricottaost, sallad, stekt potatis i tomatsås & toast med hallonsylt + en massa äppelte. Så, så gott! Rob pressade i sig ett berg med våfflor med florsocker, grädde & jordgubbar + toast, bacon, ägg & kaffe. Vi mår som vi förtjänar just nu... :) Well, ska iväg & klättra om ett par timmar så vi behöver energin - inte bara för att ta oss upp för väggarna utan också för att orka med allt brottandes & tjäbbel! :) Fick denna bilden av Ali igår...
image317
Denna bilden är så rolig eftersom han har lyckats fånga exakt det ögonblick när Rob kastat ur sig en kommentar som jag inte alls håller med om...  Denna specifika vända slutade, om jag minns rätt, med att Rob & jag hade en 'ruffsa runt i håret batalj' med varandra! :)  

Kommentarer
Postat av: magnus

så nomenerad till årets bild!
Hälsa Ali att han "frångade ögonblicket" och "reuters har inte ens så bra fotografer"

2008-02-17 @ 23:49:52
Postat av: Ida

:) Visst ar den rolig, kanner du igen minen eller? Ska halsa Ali!

2008-02-18 @ 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0