But to something funnier!

Hade den första av Rob's födelsedagsmiddag igår. Hade så roligt, skrattade i princip non stop i tre timmar! Jag är så lycklig över att jag känner så många underbara männsikor här i Toronto. Känns inte som om jag hade kunnat få bättre vänner! Förutom födelsedagsbarnet & moi kan ni också se Mark. Igår fick jag reda på att Mark känner en av stjärnorna i 'Stargate'...:

Moi - What?! Who!!! MacGyver, do you know MacGyver?!! 
M - No I'm sorry Ida, I don't know Richard Dean Anderson...
Moi - He was the second guy I ever loved...
Rob - So who was the first one then?
Moi - I won't tell! It's horrible!
R - Common Beb, tell us!!!
Moi - Hmpfh, oki... But only because it's your birthday! Robin, in Batman & Robin - the really old version...

Tystnad - allmänt gapskratt... Men min ursäkt är att jag var typ 4, jag hade inte så himla mkt koll...

image309

Kommentarer
Postat av: magnus

...finns det alltså andra stjärnor i stargate än MacGyver? Gillar hans kalla "Richard Dean Anderson" och din piggelina "MacGyver, MacGyver!" :) Nä, jag skulle ju också kunna sitta här och sprida min kärlek till MacGyver, oh so många gånger på skolan jag har varit tvungen att försvara han mot Chuck Norris...

2008-02-12 @ 18:55:01
Postat av: magnus

när btw blev du äldre än 4:a?

2008-02-12 @ 18:55:29
Postat av: Ida

Jo men du vet den svarta killen med market i pannan! Jepp, ar nog lite plagsamt smapiggelin emellanat! ;) MacGyver v.s. Chuck Norris? Dummaste jag nagonsin hort, MacGyver ar ju kung! Typ som Arne & Ernst!

2008-02-12 @ 18:58:09
Postat av: Ida

& du, jag blev typ 5 faktiskt... ;)

2008-02-12 @ 18:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0