Bye Bye Beb...

Vaknade imorse kring sex-snåret av att Rob släpade ned alla sina prylar till hallen/Chinny-vrål. Svepte om mig en schal & trippade nedför trappen för att säga hejdå, vilket sög riktigt hårt. Moi är typ sämst i världen på avsked, & att vinka iväg Rob till 2 veckors hjärntvätt kändes väl inte direkt super... Hoppas, hoppas att han har lite vett i huvudet nu så att Kathryn inte lyckas manipulera sönder honom helt & hållet! Får hon som hon vill ger han nämligen upp sin tjänst här i Toronto & åker tillbaka till Edinburgh... Which will break Lady P's heart... Rob är lite som den jämngamla bror jag aldrig fick...han har alltid koll på mig, får mig att skratta & känna mig trygg. Han är så viktig för mig att jag inte ens vill tänka på hur det hade blivit om han gett upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0