Dement...

Gårdagen var den typen av dag som man stressar till allt, eftersom man är konstant sen, samtidigt som man bara vet att det är något som man glömt... Frustrerande. Satt kvar för länge på kontoret = fick halvjogga hem. Någonstanns längsmed Spadina insåg jag dessutom att jag glömt mitt möte med min ELWS-lärare (jobbigt...) + att adressen (som jag noggrant skrivit ned) till puben där Rob skulle hålla sin slide-show låg kvar på skrivbordet... Lyckades dock lista ut vart stället låg & panik tog en taxi dit. Vilket var lite surt eftersom jag lovat Rob att jag verkligen ska försöka lära mig hur tunnelbanesystemet fungerar... Well, svepte in på Gabby's ca två min i åtta så I just made it! Rob bara tittade på mig & log:

R - Cab Hon?
Moi - Focus on your presentation Beb!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0