Dilemma...

Så nu har jag följande lilla dilemma att ta ställning till - gå ut & dricka öl med de andra geologerna efter Rock-fest eller hänga med Rob bort till TCA & klättra. Jag vill egentligen klättra, men det var så länge sedan som jag var ute med de andra att det känns som om jag borde gå dit. Eftersom de andra geologernas enda hobby i livet är att dricka sig apfull ses det inte med blida ögon om man bangar & just nu är jag nog inte direkt på plus... Sooo, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Känns lite som att jag borde uppoffra mig själv & gå dit, men samtidigt hur kul blir det om jag inte känner mig ett dugg motiverad? Dessutom kommer inte Rob att vara där dvs jag kommer att få umgås med människor som jag inte direkt har något gemensamt med/de är menlösa (läs Jan)... Oh, well det löser sig på något sätt... Får väl singla slant i värsta fall! Låta slumpen styra mitt liv i lite högre utsträckning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0