Dino8...

Jaha, så har jag anmält mig till min första konferens. Dino8... Moi & 200 andra stackars insnöade individer. Bara det att jag de facto inte har någon som helst koll på de små kräken... Oh, well det är långt till maj! En liten rolig sak är att Jan på något vänster lyckades missa att anmäla sig till banketten. Soo, lösningen blev att han får gå som min partner. Själv tycker jag att detta arrangemang är oerhört roligt, medan Jan inte är lika road. Moi på lunchen:


Moi - Who's my little non-professional partner?!
J - Well, I can't help that something went wrong...
Moi - But you just had to check a box; a monkey can check a box!
J - I know... But at least I can go now, thanks to you.
Moi - Yes Dear, lucky you that you have me! Imagine how horrible life would have been after you moved away from your mom if I wouldn't have been around!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0