Dreams & Disappointment

Pillrade nyss i mig eftermiddagens lilla mellanmål (ehum, jo jag ska klättra idag igen=behöver socker & energi). Har typ sett fram emot det sedan lunch, så fatta besvikelsen när allt bara smakade frigolit. & inte blev det bättre av att jag samtidigt råkade titta ut genom fönstret - grått, trist & snö... Så nu sitter jag här & drömmer om sommaren - svenska jordgubbar med massa mjölk & socker, vatten som kluckar under bryggor, doften av nytjärad eka, humlesurr & rosevin framför grillen... Suck! Major längtan! Nope, nu måste jag skaka av mig alla dagdrömmar, brygga nytt mint te, läsa igenom ett tjog artiklar om Antarktis & peppa, peppa, peppa inför kvällens pass! 

image338

Kommentarer
Postat av: magnus

Den årstiden Sverige inte är så jävligt ändå
faaaan va skönt de är egentligen

2008-02-26 @ 23:15:48
Postat av: Ida

Neej, & tankt 'kluck' & floten nar man ar ute & metar, badmintonmatcher mitt i natten, lukten av hagg & GT i solnedgangen!

2008-02-26 @ 23:18:54
Postat av: Maja

Jag som trodde att du pratade om Major. Alltså en maja flera major. Hihi!

2008-02-27 @ 11:15:09
Postat av: Ida

Hihi, nej inte riktigt! Fast jag antar att du ocksa langtar, precis som alla vi andra! Ah, att sitta pa korpberget & titta ut over alven nar solen gar ned...saga vad man vill om Lse men ibland ar dar himla vackert!

2008-02-27 @ 20:26:57
Postat av: Maja

Jag har aldrig nånsin befunnit mig på korpberget. Faktiskt.

2008-02-28 @ 10:05:09
Postat av: Ida

Va, aldrig?! Latt basta utsikten i Lse! Brukar starta mina power walks under sommaren fran Villaryd (dar ma & pa bor), knata bort till Forsdala & djurparken, ut pa blavagen, sedan over bron & njuta av utsikten med lite Ramlosa!

2008-02-28 @ 18:22:01
Postat av: Maja

Det var en mycket bra runda faktiskt. Eftersom jag bor precis vid en av de platserna skulle den ju funka för mig åsså. Bäst att testa. :)

2008-02-29 @ 19:30:33
Postat av: Ida

It's the best! Vem vet, vi kanske stoter pa varandra dar forr eller senare! :)

2008-03-02 @ 02:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0