Droppen...

Något som jag dock innerligt önskar är att Rob aldrig skulle ha lärt mig tricket med vattendroppen. Because, om man tillsatter en droppe vatten till sin whiskey så bryter man ytspänningen & vips så blir den helt enormt lättdrucken... Alltså, det låter knäppt men det funkar verkligen! Faktum är att det funkar lite för bra... Moi känner sig något sliten idag = orkar inte knata ut & ta en outfit bild. Dessutom har jag typ noll roliga kläder på mig pga vädret. Sooo, istället bjuder jag på denna närbilden. Titta & glädjs över att ni inte drack whiskey med vatten igår ni med! :)

Puss på er!  

image301
Sliten...

Kommentarer
Postat av: magnus

tipsa in om sånthär, det är ju farligt på riktigt ;)

2008-02-07 @ 18:34:28
Postat av: Ida

Yiiiis I know! I'm evil! =;)

2008-02-07 @ 18:43:25
Postat av: magnus

efter att ha testat kan jag fan säga att jag inte kan dricka whiskey även med en vattendroppe eller utan, haha, tvingade i ma den sista klunken = face-of-death!

2008-02-07 @ 20:24:23
Postat av: Ida

MEN Magnus!!! Du kan ju inte plaga henne pa det sattet! Testade du att ta en klunk utan forst? Det ar verkligen stor skillnad! Sedan sa tror jag att ni bara har Lagavulin hemma=kanske inte basta nyborjar whiskeyn... :)

2008-02-07 @ 23:05:14
Postat av: M

Äkta maltwhiskey med en droppe äkta Lycksele kranvatten i. Vattnet i sig är känt för sin fina smak. Nej, varken lukten eller smaken var mer njutbar. Ge inte inbillning för stor plats!

2008-02-08 @ 11:48:28
Postat av: Ida

Jag har pratat med Rob & tydligen sa fungerar det inte nar whiskeyn ar alltfor rokig. Den maste vara lite mjukare i tonen & det ar SUPERVIKTIGT att bara tillsatta en enda droppe, mer an en & du har forstort det hela...

2008-02-08 @ 16:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0