Eeeh, svårt att gissa?

Fortsatt ickearbete, checkar horoskop! & så ser jag detta... Well, känns kanske inte så svårt att lista ut, redan för typ 10 år sedan konstaterade my darling Sandra (glatt) att mitt liv har en tendens att bli lite smått bisarrt from time to time. Minns jag rätt refererade hon till allas vår favorit tv-serie 'Glamour'... Sooo, nu är det bara att se fram emot de knasigheter som komma skall! :) 


Lejonet 23/7-23/8

Det är upp till dig hur dessa veckor ska se ut. Antingen väljer du att ta det lugnt och då händer i stort sett inget alls. Eller så satsar du på att följa dina impulser och då blir det dramatiskt till max. Olika äventyr kan locka, exempelvis en resa till något riktigt udda ställe.

Kommentarer
Postat av: Sandra

He he,:) Jag vet vad jag tror på...

2008-02-21 @ 22:51:10
Postat av: Ida

& du har kant mig sedan jag var...6? :) Jo, jag tror att vi alla vet!

2008-02-21 @ 23:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0