Empty

stare x 2! Men jag har haft en sådan natt då det inte känns som om man har sovit över huvud taget, så det bjuder jag på... Hade iaf ett trevligt mail i min inkorg, så denna måndag är inte helt hopplös. Fast, hade jag fått bestämma helt hejvilt över min tid så hade jag dragit iväg på spa idag, spa med alkohol... Nu förhåller det sig ju inte på det viset så jag får se fram emot att övervaka ca 50 elever under en tenta. Vilket i viss mån tilltalar sadisten i mig, har moi en dålig dag så känns det genast lite bättre om någon annan också tycker att deras dag suger! Såtillvida att det inte är någon som man bryr sig om dvs...

Kram alla!

image292
Kofta - JAM
Klänning - HM
Skärp - kom med en klänning, minns ej märket...
Strympbyxor - grafitgrå, ribbstickade
Stövlar - Bianco; svarta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0