Fragrances...

Drog faktiskt förbi en runda på Shoppers igår & plockade upp nya doftljus, moi är helt betuttad i det konceptet! Blev 'Honeycomb' denna gången, luktar helt oki men inte det minsta som bivaxljus - till min stora besvikelse. Det finns nämligen vissa dofter som tilltalar någon primitiv del av min hjärna till den grad att jag glömmer allt runt omkring mig, & bivax råkar vara en av de sakerna. En annan doft som också får mig helt i spinn är lukten av tjära... Oh, nytjärad eka! För mig är den lukten koncentrerad sommar! Robs klättrarskor däremot luktar...haggis, gammal haggis. Jag står typ inte ut, snart åker de ut ur huset. Fast gör jag det så kommer städtantens vendetta att förblekna till intet, så för tillfället bidar jag min tid. Speaking of klättarskor; kommer nog att bli ägare till ett alldeles eget par nu i eftermiddag, vem hade kunnat tro det?!  

image294
Kofta - HM
Linne - Birger et Mikkelsen
Kjol - Just B
Skärp - ma's
Stövlar - Bianco; svarta

Kommentarer
Postat av: Maja

JO jag märkte att du var borta. Tråkigt att du ska behöva må sådär. Men väldigt starkt av dig att bryta det!

Supersnygg som vanligt!

2008-02-05 @ 18:08:14
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Tack! Ar fortfarande inte pa topp, men det kanns mkt battre idag! Att slita pa gymmet hjalper bra! :)

2008-02-05 @ 18:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0