Girls...

Moi älskar det mesta med Toronto & tycker i regel att ALLT är bättre här. Det finns en miljard Starbucks = obegränsad tillgång till Chai Tea Latte, jag kan alltid hitta på något tokigt & stan vimlar av underbara excentriska människor! Men det finns något som jag verkligen saknar här, tjejkompisar... Har under merparten av mitt liv enbart umgåtts med tjejer & nu helt plötsligt har jag bara killkompisar. Vilket är sjukt skönt på ett sätt, eftersom det är mkt lättare att umgås med killar. Only problem, det går inte att flamsa med dem på samma sätt! Saknar Megha så mkt vissa dagar, hade varit perfekt om jag hade kunnat ha henne kvar! Fast allra helst hade jag velat ha mina bästa, underbara vänner hemifrån här! Saknar er... Kram! 

image327
Megha & jag på Halloween

Kommentarer
Postat av: Åsa E.

Hej tjejen! Det gläder mig att du har det bra, även om du saknar folk lite då och då. Kram på dig!

2008-02-21 @ 08:43:37
Postat av: Ida

Allo! Jo jag trivs verkligen har, men vi har ju alla daliga dagar & nar man ar sa langt hemmifran sa blir det lite extra patagligt ibland. Hoppas att du har det bra, kram!

2008-02-21 @ 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0