Hairy...

Inatt drömde jag att någon hela tiden snodde mina rakblad till min rakhyvel - kunde inte raka benen. Sprang runt som en tok & letade, men de var alla borta. Anledningen till att jag panikade totalt i drömmen var att någon skulle komma & hälsa på mig & jag bara visste att han inte skulle stå ut med att vara i min närhet om jag hade orakade ben... Knäppt va? I slutändan kom jag fram till att det var min mamma som var tjuven - hennes motivering var att hon inte ville att jag skulle kunna raka benen eftersom det skulle betyda att jag skulle förbli ogift genom hela livet... Hur ska man tolka det? Att vi lever i ett samhälle besatt av hur man ser ut/att min familj är överbeskyddande/att jag har svårt för att lita på att folk verkligen gillar mig? Anyway, jag har inte håriga ben - så det ska åtminstonne inte vara något hinder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0