Happy name-day!

Så gulligt förresten - igår när jag kom till TCA kom Paul springandes, kramade om mig, & hojtade ut över hela gymmet - HAPPY NAME-DAY GORGEOUS! Klättrade jättebra (alla 5.9 som jag klättrade=rent! Första gången det händer) & fick en massa grattis-tillrop! :) Merparten hade väl inte någon som helst koll på konceptet namnsdag, men det verkade inte hindra dem från att tycka att det var ett oerhört roligt koncept. Drog sedan till 'Old Nick' för öl & middag, ungefär i den ordningen = fab kväll!

Nu jobba! Kram!


Kommentarer
Postat av: Maja

Härlig kväll :D Inte för att jag riktigt förstod det där 5.9. ;)

2008-02-29 @ 18:50:39
Postat av: Magnus

name-day? känns surrealistiskt ;)
vad är nästa steg nu, 5.9a mästarN?
Skönt att du verkar trivas så sjukt bra i Canada!
Nu drar jag till irland för några öl så det blir radio silence, ha det underbäst!

2008-03-02 @ 00:48:57
Postat av: Ida

M - Oki, ska skriva ett inlagg & forklara!

Kara bror - Um, tack for grattulationerna...
& nej, se foregaende svar!
Jepp, basta stallet ever!
Nagra? Tillat mig smale! :) Ha det fab i underbara, fantastiska Irland!

2008-03-02 @ 01:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0