Helt lysande!

Vet inte riktigt vad som hänt men helt plötsligt så känns det som om det har lossnat vad gäller rättandet! Moi har utvecklats till en liten rättningsmaskin - FEL, GOOD, WHAT, 0.5... Har hållit igång i tre timmar non stop (vilket väl är den längsta sammanhängande period som jag verkligen arbetat sedan jag kom hit...) & har nu lyckats harva mig igenom hälften av tentorna. Beräknar att vara färdig någon gång efter lunch imorgon - Feels good! Nu ska jag ta reda på vilken typ av förvaringssystem som UofT:s 'Atletic Center' bjuder på (bara vägrar att dumpa min väska med alla livsviktiga pryttlar i något mögigt omklädningsrum), träna en snabb vända & sedan blir det hemgång. Massiva mängder doftljus & te med socker står på schemat! Shoppingen är således tillfälligt uppskjuten - blir onsdagens projekt!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0