I got the bug...

Igår under middagen förklarade Rob skrattande att jag blivit besatt av klättring:

R - I knew it! As soon as I saw you on the wall the first time I knew! I KNEW that you were going to become addicted to it just as I!
Moi - I'm not addicted...I just happen to like it, a lot... Which is strange...
R - It's not strange! Because you are competitive Hon!
Moi - Eeeh, no...
R - Whaaatever Beb!


Det som är så irriterande är att han har rätt, har väl tvingats inse att jag kan vara lite smått tävlingsinriktad ibland. & vad gäller klättrandet så känner jag ett enormt driv efter att bli bra. Inte bra som i ok, utan riktigt bra. Det är konstigt, har aldrig känt så för en sport innan...känns liksom inte så himla motiverande att bli bra på powerwalk...

...
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha. Jag ser inte din blogg som en modeblogg. Modebloggar för mig är när hela deras liv verkar snurra runt bara en sak. Och modebloggar ska visst få finnas, bara det att de inte behöver finnas i trehundra ex. Jag vill få fram de som skriver om livet.

2008-02-14 @ 18:25:15
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Visst, handlar ens blogg alltid om samma saker sa blir den ju lite latt menlos. Fast det ar svart, ens liv rullar ju ofta pa i samma banor - det ar latt hant att man blir lite repetativ... Amnen som avhandlas alltfor ofta har:

1) Rob
2) Klattring
3) Mina studenter

...sa, om det ar nagon som vill veta nagot annat om mig sa skriv det i kommentarerna!

2008-02-14 @ 23:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0