I had a dream...

Som liten hade jag en stor dröm - att bli balettdansös. Det var det mest glamourösa jag kunde tänka mig! Dessvärre fanns det inte direkt möjlighet för mig att göra något av min ambition, balett var väl inte direkt något som prioriterades i Lycksele kommun... Sooo, pga usel geografisk possition var det bara att glömma allt vad balett hette. Anyway, idag är jag väl ganska nöjd med att jag aldrig försökte mig på den karriären. Tror inte att jag hade varit speciellt framgångsrik & dessutom hade jag nog aldrig riktigt fixat att plåga min kropp på just det sättet. But, i & med klättringen så har jag fått en liten smakbit av hur det hade varit att leva som ballerina! Mina klättrarskor är tiny=pain! I want to kill myself! Alltså, de gör typ helt sjukt ont! Efter en kvälls klättrande känner jag mig som en stympad liten kinesiska/askungens systrar i den icke disneyfierade versonen. Enligt Rob så är jag gnällig, de ska vara supertajta & klättrar jag bara tillräckligt mkt kan det hända att de töjjer sig. Kan det hända... Jojo, lets pray for a miracle.

image304

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0