I need help...

När blir något jäv? Jag är inte helt hundra på denna situationen, men jag ska förklara så får ni hjälpa mig att ta ett beslut. I början av förra terminen (sept & okt) dejtade jag Remo lite håglöst. Han var betydligt mer intresserad än moi & eftersom det aldrig kändes rätt lät jag allt rinna ut i sanden. Remo började då dejta Krisy, en av de studenter som jag nu undervisar på the ROM. Hon hade i det läget varit intresserad av honom ett bra tag & jag hade väl en vag aning om att jag inte direkt låg på hennes topp tio-lista... Anyway, nu sitter jag här med hennes tenta. Moi har inget problem med henne, men hon har uppenbarligen något emot mig. Jean-Bernard talade nämligen aldrig om för mig att han bytt ut en fossil av en insekt till en av en växt - litet fel i tentan. Inget major, utan bara något som J-B fick peka ut (kom ihåg att han sagt att det var jag som var ansvarig för den). Sitter nu & rättar & Krisy's svar på just den frågan är utformat enligt devisen 'the insect' probably lived in/it's most likely that 'the insect' has been preserved.../the preservation potential of 'the insect'... Så vad ska jag nu göra? Ifall att hon är missnöjd med min rättning så är jag rädd att detta kommer att komma upp - vilket hade varit helt felaktigt men ända väldigt pinsamt. Ska jag tala om det för J-B eller helt enkelt hoppas att hon står över sådan idioti?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0