Irritating!

Neeeej! Upptäckte precis att jag glömde att packa ned mina träningsskor imorse! Iiiik! What to do? Kan jag knata till gymmet & träna i sockor? Jag menar, allt jag har planerat att göra är att trampa på trampmaskinen, göra sit ups & cykla lite... Det kan man väl göra utan träningsskor, right? Den självklara lösningen på problemet hade väl varit att knata hem & hämta dem, men med tanke på vädret så blir det en tripp tur & retur på närmare en timme, vilket jag inte har tid med. Skippa träningen har jag heller inte lust med, inte nu när jag har kommit igång igen, & speciellt inte som vi åt pizza till middag igår. I mean, till & med Rob börjar nojja sig för sin vikt - nordamerika främjar inte direkt trådsmala individer. Helt allvarligt så måste man passa på vad man äter här på ett helt annat sätt än hemma... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0