Jag svär,

tyst för mig själv på svenska (fungerar mkt bättre), + att min kamera någon dag kommer att trigga mig till en massiv hjärnblödning. Det finns liksom inte ord för hur mkt jag avskyr den lilla makapären! Eftersom det var farmor som köpte den går den nämligen inte att ladda upp via datorn - moi är utelämnad till batterier. & min kamera är faaan ett svart hål för energi! Inte blir det bättre av att de återuppladdningsbara batterierna som jag har köpt till den har en livslängd på ca 23 nanosekunder! Idag dog skiten mellan mitt kontor & badrummet = tvingades gå tillbaka & plocka upp en ny laddning batterier. För att förtydliga, moi begick misstaget att stoppa i batterierna i kameran innan jag lämnade kontoret... Mina nyuppladdade batterier förvandlades alltså till värdelöst intet under en promenad på 23 steg (jo jag räknade på vägen tillbaka...)! 

Sooo, om någon känner för att ge mig något trevligt i födelsedagspresent så ligger en vettig kamera rätt högt på listan... 

Kommentarer
Postat av: magnus

hahaha, din kamera slukar batterier som jack black röker på.

Vi får se, jag kan nog tipsa ma, men hallå? Hur ska vi fira? jag vill fara till duuuuh

2008-02-28 @ 22:05:39
Postat av: Ida

Du, den forbrukar energi med samma hastighet som Paris Hilton skaffar/klar upp/trottnar pa husdjur...

Hm, alltsa, moi vill ha en bra kamera... Dvs den som koper den far garna kontakta typ Rob eller Ali innan... & fira...jaaa, kan handa att jag ar i Norge da, vet inte. Kommer du hit ar det typ tvang pa att klattra, bara sa att du vet!

2008-02-28 @ 22:37:00
Postat av: Maja

Hmmmm. Jag undrar om din bror va in till mig idag...

2008-02-29 @ 19:33:41
Postat av: Ida

Mkt mojligt, han aker till Irland imorgon & kanner jag honom ratt har han sparat alla viktiga saker till sist - sa som att vaxla in pengar... Har jag ratt? :)

2008-03-02 @ 01:32:08
Postat av: Maja

Jo, du känner din bror ;)

2008-03-02 @ 17:38:27
Postat av: Ida

Haha! Han ar hopplos, hopplos men charming! :)

2008-03-02 @ 18:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0