Jaha...

Ibland blir ju saker & ting mindre lyckade. Jan skickade mig ett mail i lördags & undrade om jag hade lust att ta en Chai Tea Latte idag. Moi, som är beroende av det fix som denna dryck utgör, skickade ett piggt mail tillbaka där jag skrev att det var bokat. Dessvärre bestämde vi aldrig någon tid, moi förutsatte liksom att det var en 'eftermiddagsfikakopp' som var planen. I Jans värld däremot var det hela en lunchdejt... Så när han nyss knackade på dörren blev det lite konstigt. Han såg ledsen ut på ett 'jag är en övergiven liten hund'-aktigt sätt & moi (som redan knölat i sig bön, & tonfisksallad + ett äpple) fick dåligt samvete. Fast samtidigt blir jag lite irriterad också, 25 åriga killar ska inte stå & se ut som om de har blivit utputtade från en balkong bara för att de inser att de måste äta lunch själva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0