Knapp vs food?

Trevlig lunch med Jan, även om det är jag som stundtals får dra delar av konversationen. Inte hela tiden, men nog för att det  då & då ska kännas lite...inte jobbigt precis, men något irriterande I guess. Moi gillar killar som är lite mer drivande, så 'mjuka' killar som är lite försynta får mig lätt att bli lite 'nice puppy'... :) På vägen tillbaka till institutionen lyckades han tappa en knapp på sin jacka - han föreslog att han skulle laga middag åt mig i utbyte mot att jag sydde fast den... Känner mig mkt tveksam till detta arrangemang & har för stunden skrattat bort det hela. Vill för allt i världen inte att han ska tro att det är något mellan oss; because I really don't need that complication to my life right now... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0