Konferens-krock...

Jaha, men så störtdök ju denna måndagen totalt. Fick ett mail i förra veckan från ma där hon hintade att hon & pa kanske skulle dyka upp i Washington i början på maj - min plan var att ta ledigt att par dagar & åka ned dit! Såg framför mig en massa roligheter & fab allting, men så alldeles nyss insåg jag att pa's konferens krockar med min konferens... Så, jag kan inte åka till Washington eftersom jag kommer att befinna mig på Dino8 i Montreal. Dvs; istället för att strosa runt med ma på stan & gå på Smithsonian så kommer jag att hänga med 200 dinoflagellatmänniskor (varav jag ska dela lägenhet med typ 8; samtliga belgiska killar...). Sugit är bara förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0