Liten undran medan jag...

drar ut på att behöva gå hem (det ser sjukt tungt & jobbigt ut utanför mitt fönster) - min expojkvän sa vid ett par tillfällen att han tyckte att jag påminde lite om just Paris. Slog alltid i från mig med båda händerna (som ibland kanske råkade träffa honom... :D) vid dessa tillfällen (även om det är bättre än hans liknelse om mitt utseende vid Gerald Depardieus), men är nyfiken på vad ni tycker... Finns det någon likhet över huvud taget, bortsett från att vi båda är blonda då?

Kommentarer
Postat av: magnus

nää, du är väl inte paris, det kan jag kosta på mig att säga. Du har ju dina moments när du riskerar liv och lem för att se bra ut, men du är inte en idiot.

2008-02-02 @ 12:26:10
Postat av: magnus

men hjärtat, istället för att oroa dig över det kan du istället ta en funderare på landet du bor i.

http://www.break.com/index/canadianidol.html

2008-02-02 @ 13:49:36
Postat av: Ida

Liv & lem...? Well, ibland kanske! :) & tack for att du inte anser att jag ar en idiot, alltid upplyftande!

Vad galler klippet, sa har jag dessvarre inget ljud pa min dator har... Fast om den lilla beskrivningen verkligen stammer sa ar det ju helt fruktansvart! My god...

2008-02-03 @ 22:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0