Lululemon

& såhär ser min nya träningstopp från Lululemon ut, byxorna får jag hämta upp på onsdag - minime behövde kapa av en halvmeter eller så för att inte riskera att snubbla på fållarna & braka framlänges & slå ut mina framtänder (en av mina STORA fobier...). Plockade också upp en liten sak från Banana Republic men jag tänker inte visa den än... Vidare bunkrade jag upp mig på lite nödvändigheter så som Lancome's underbart bra makeup remover (för ögonen), tandkräm & Listerin i smaken vanilj (så nu har jag en ny omgång smärtsamma mornar & kvällar att se fram emot!). Sedan tog orken slut. Hade egentligen behövt köpa ett par nya jeans & ett par stövlar men moi gav upp & knatade hem & tröståt avokado...

image319

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Själv är jag helt såld på Cliniques take the day off make up remover, clinique-supernörd som jag är. ;) Så går det, gillar man något är man fast... Listerin vågar jag mig däremot inte på, en kompis sköljde med det, andades sedan ut på mig och jag fick tårar i ögonen!

2008-02-17 @ 21:25:28
URL: http://mariellenorback.blogg.se
Postat av: Ida

Hm, har aldrig testat den. Anvander en annan make up remover for ansiktet, luktar 95%ig alkohol men ar supereffektiv! :)

Det finns liksom inte ord for att beskriva hur det kanns att anvanda Listerin, & da anvander jag anda den nya, milda, varianten. Varje gang jag skoljer far jag tarar i ogonen & flaxar hysteriskt med armarna pga smartan som tar over hela mitt huvud...

2008-02-17 @ 21:42:02
Postat av: Mariélle

:) Jag skulle tro att min toner ligger ungefär på samma procenthalt. I de flesta av cliniques produkter är det riktigt mycket alkohol, många klagar på att dom blir torra men det funkar perfekt på mig även om jag normalt är en torris. Antingen älskar man det, eller så hatar man det.

Usch, jag börjar i princip gråta av för starka tuggummin! Men det är lite konstigt med tanke på att min kära mor under 10 år bränt bort mina smaklökar med extremt stark chili. Antar att det är en annan sorts starkhet..

2008-02-18 @ 07:52:24
Postat av: Ida

Har ocksa problem med att min hy blir torr, vilket suger. Hatar nar det ar kallt ute & man kanner sig som fnoskigt pergament...

Min teori ar att den som knapat ihop receptet till Listerin tidigare arbetat med att tortera folk...

2008-02-18 @ 16:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0