Made of sugar?

Så pga stormrisken + att Torontos gator just nu ser ut som sånt där smaksatt isgegg tvingade jag mig själv att hänga tillbaka den klänning som jag hade tänkt ha på mig idag... Faktum är att gatorna är i ett sånt skick (säga vad man vill om norrland, men ploga är vi faktiskt sjukt bra på!) att moi idag har på sig både jeans & kängor... Rob imorse:

R - God! Boots!? Idaah, I must say...you actually look like a geologist today! Well kind of, except from the fluffy stuff and the pink things, but I mean for you...!!!!

Naturligtvis förstörde jag det hela när vi slirade in till institutionen genom att pipa högt när det föll ned en massa kallt vatten i min nacke från en baldakin.

R - Oh, poor Hon! Aaah, will you melt now?
Moi - Yes, because I'm made of sugar! ... Or wait; was that a reference to the wicked witch of Oz?
R - Well what do you think? Of course the later one!
Moi - Well, it's the bad ones which are the fun ones, right?!


image298
Kofta - Birger et Mikkelsen
Topp - VILA
Jeans - Levi's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0