Maybe not the best move...

skippade Rock-fest & drar iväg & klättrar istället! Sure, rent strategiskt var det kanske inte jättesmart, men jag bryr mig faktiskt inte! Jag har sällan kul när jag är ute med de andra geologerna & jag har suttit & funderat ut 'moves' som jag skulle kunna göra på väggen i princip hela dagen = måste klättra! So, jag bryr mig inte om de blir sura på mig. So what om de tycker att jag är trist som inte har lust att dra till samma mögiga lilla pub som vi har hängt på sedan september? So what om de tycker att jag är tråkig som inte har lust att supa mig redlös på avslagen öl? Nope, I don't care!


Kommentarer
Postat av: Maja

Nej inte ska man bry sig om såna,självklart ska du göra det du själv vill. Kramar!

Och inte heller ska du ha dåligt samvete. Jag valde själv och jag kommer säkerligen få slå ihjäl lite tid med den. :)

2008-02-16 @ 08:08:13
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Anonym

Absolut räknas du med. Jag lägger upp den så får vi se! Kom ihåg att vara med o rösta sen.

2008-02-16 @ 08:11:57
Postat av: Ida

Vanligtvis bryr jag mig inte over huvud taget, i detta specifika fallet ar det lite annorlunda. De ar ju mina kollegor & mycket i min branch hanger pa att knyta kontakter... A andra sidan sa haller de pa med helt annorlunda saker an vad jag gor. Oh well, angrar inte det beslut jag tog, hade sa roligt!

Kram!

2008-02-16 @ 19:26:48
Postat av: Ida

Lovar att vara duktig & vara med pa det hela, ar valigtvis usel pa sadanna saker, men jag ska gora ett undantag! :)

2008-02-16 @ 19:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0