Melt down!

Fick ju typ tidernas spel igår. Hade precis knåpat ihop ett sista inlägg när hela bloggen bröt ihop & dog, & jag med den. Flippade framför datorn & ägnade apmkt tid åt att fippla igenom alla inställningar + skicka ett lätt hysteriskt rop om hjälp till blogg.se. Sedan insåg jag att alla bloggar låg nere... Major lättnad. Min blogg är typ mitt lilla barn, den är mitt substitut för Totte, min ventil. Imorse fanns följande meddelande i min inkorg:

Hej!

Vi har haft ett driftstopp i en av servrarna som
visar bloggsidorna. Allt är återställt sedan 04.30

ha en bra dag
/roland

Ha en bra dag... De har ju planterat in ett frö av osäkerhet i mitt liv! Mitt elektroniska bollplank, mitt känsloarkiv, kan lägga sig ner & dö vilken sekund som helst! Anxiety neurosis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0