Men va f..?!

By the way, ibland blir man ju lite rädd. Här har jag gått runt & inbillat mig att Rob är min mentala tvilling, min bästa vän, den jämngamla bror som jag aldrig fick (& aldrig ville ha)... Men så igår krachade den bilden rätt rejält. Efter en brottningsmatch (människan snodde mitt hårspänne) låg vi fridfullt på golvet & tittade på en kille som klättrade uppe i taket.

R - So, on Tuesday...
Moi - Yes?
R - I think that you should use that evening to try to pick up a partner...and maybe something more...
Moi - Uhum...?
Rob - Yeah, you need that you know...
Moi - Hmpf...
Rob - Sean might be there...
Moi - Who?!
Rob - Sean, your climbing teacher you know...
Moi - Whaaat?!

Detta behöver förklaras; Sean är trevlig men han ser typ ut som en fransk Calle Schulman... 

Moi - ARE YOU CRAZY? DON'T YOU KNOW ME AT ALL??!!
Rob - Eeeeh?
Moi - Oki, test! Pick the person that you can see me with in FireFly (den serie som vi checkar varje kväll på hans dator)!
Rob - Ehh, Inara...
Moi - Whaat?! But she's a girl!
Rob - But it's such a pretty thought!

Slut på friden - ny fight... :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0