Miss my Totteboooh...

Igårkväll när jag kom hem från gymmet (21.15...inte bra) så släpte jag ut Chinny, kokade upp ett par liter tevatten & slog mig ned med min middag vid frukostbordet. Satt & retade Rob samtidigt som jag knölade i mig min mat + x antal koppar vanilj/lönnsirap te & hade allmänt trevligt i si så där en & en halv timme. Sedan slog det mig att det var ovanligt tyst i huset, alltså verkligen helt abnormalt tyst. Moi hade glömt bort att släppa in Chinny... Mkt blöt, mkt arg katt - om blickar hade kunnat döda... Så nu är jag uppförd (tillsammans med Rob) i Chinny's svarta bok. Hon totalignorerade mig imorse & borjade vråla så fort jag var sysselsatt med något som gjorde att jag inte kunde kolla upp henne omgående (typ när jag tvättade håret etc). Moi älskar katter, men det djuret går mig på nerverna. Näää, tacka vet jag katterna där hemma! Absolut mest Totte då. Saknar den lilla tokfransen helt enormt vissa dagar... Så här såg han ut som liten, helt knasig eller hur?! 


image295
Min lilla chaoskatt!


Kommentarer
Postat av: M

Lika knasig än i dag vid sina 4 år. Råkade kalla honom för en sympatisk idiot av någon underlig anledning i helgen som gick.

2008-02-06 @ 13:58:04
Postat av: Ida

Mnaa, liten da... Vad hade han gjort for att bli kallad for idiot denna gangen da? Myskatten!

2008-02-06 @ 15:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0