Mitt skrivbord...

ser just nu ut som om ett arkivskap har exploderat över det... Jag har precis kommit tillbaka från mina elevers tenta & nu ligger alla deras prov & uppsatser framför mig. Jean-Bernard var på lysande humör efter att de skrivit provet & var vänlig nog att förse mig med de rätta svaren för ca 2/3 av tentan, olyckligtvis den aplätta biten (flervalsfrågor) som det liksom inte går att vara orättvis på. För den andra delen så får jag själv stå för bedömningen... Neej, usch vad jag klagar... Nu ska jag ägna de närmsta tre timmarna åt detta & sedan tänker jag printa ut en bunt artiklar & knata hem - & jag tänker köpa mig något trevligt på vägen tillbaka! Nya doftljus, en glossig tidning eller en ullig kofta, vi får se... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0