Nervous or...?

Känner mig kanske inte direkt nervös inför dagens lektion, skeptisk är väl snarare ordet. Idag ska vi nämligen täcka in 4 olika phylum på tre timmar. Eftersom jag de facto rättat de små livens tentor hyster jag inget direkt större hopp om att detta kommer att gå smärtfritt. Oki, jag vet väl med mig om att jag inte var någon direkt lysande stjärna under mitt andra år på universitetet (fortfarande ägnades way för mkt tid åt att festa + andra oerhört trängande behov), men jag vägrar tro att jag var fullt så spåning som vad vissa av mina elever är... No Way, José! 

image339
Topp - VILA
Kofta - JAM
Jeans - Levi's
Väska - Mulberry, Bayswater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0