New regime...

Så nu är det nya tag! Bara en sak som gäller - måste gå ned i vikt. Finns inte en chans att jag bara tänker förtränga & sedan acceptera en viktuppgång. Nej, redan imorse la jag om min frukost totalt. Mina tre koppar te med massa socker & mjölk byttes ut mot en kopp te (lite mjölk, inget socker) & en kopp buljong. Min skål med blåbärsyoughurt, jordgubbar, blåbär, torkade tranbär & kanelpuffar raderas ut ur frukostekvationen & det som fick kvarstå var min pumpernickelmacka med keso + tomat. Never att jag tänker tillåta mig själv att bli tjock igen! Aldrig mer! Inte bara det att man mår dåligt över hur man ser ut, man orkar inget & folk behandlar en som en andra klassens medborgare... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0