Ojdå...

Förvirrad övertrött Ida sitter & rättar tentor, kollar sedan upp mailen - mail från Jan:

'Lunch on thursday?'

See you (soon I hope),
Bye,
Jan

Så jag knapprar tillbaka att det funkar & att han kan komma & plocka upp mig på kontoret. Nu så här i efterhand inser jag ju att det är alla hjärtans dag på torsdag, kanske inte bästa dagen att gå med på att äta lunch med någon som jag misstänker är lite småintresserad... Idiot, det är vad jag är ibland. Well, jag får väl skopa i mig luchen i rekordfart & sedan pipa iväg med ursäkten att jag har undervisningsprylar att fixa med. Alltså, Jan är jättetrevlig men inget för moi - vill inte att han ska få för sig något som inte stämmer. Suck. Livet är ju intressant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Livet är intressant, sure is. Du har ju mr. Rasmus att se fram emot

2008-02-13 @ 13:34:50
Postat av: Ida

Eeeeh, kommentar fran vem?

2008-02-13 @ 17:19:25
Postat av: magnus

miig! var på skolan och är så van med att inte behöva skriva in nått.

2008-02-13 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0