On the run...

Har planer för ikväll (klättra & pubrunda med det gänget) & för imorgon (middag & drinkar med Jan) men nu har jag bestämt att söndagen ska vara helt fri. Behöver en dag då jag inte har några direkta planer eller tidpunkter som måste passas. Ibland önskar jag att jag skulle ha kunnat hålla kvar vid den inställning som jag hade som liten - att aldrig lära mig klockan. Min teori gick ut på att jag skulle behöva börja stressa så fort jag lärt mig den. Slutsatts, bästa lösningen för att få ett stressfritt liv = bojkotta allt vad klockor heter! Lyckades typ hålla fast vid detta tills jag var åtta & min lågstadielärare beslutade sig för att det var helt fruktansvärt att jag hade noll koll på vilken tid det var. Major inhamringsprocess. But, det är ju bara att konstatera att minime hade en rätt bra poäng...  
image303
Klänning - VILA
Skjorta - Isabell Kristensen
Skärp - mammas
Strumpor - HM, vita & ribbstickade
Smycken - örhängen; pilgrim
Stövlar - Bianco; svarta

Kommentarer
Postat av: frida

jätte gullig klänning ! (:

2008-02-08 @ 16:49:32
URL: http://frudling.blogg.se
Postat av: Ida

Tack! Svart med svart, men den har en stor rosett over brostet som jag verligen gillar!

2008-02-08 @ 16:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0