Otack...

Vaknade kring 8.30 imorse med en känsla av att något inte stämde. Låg & funderade någon sekund innan jag insåg att Chinny varit absolut helt tyst hela natten. Eftersom detta är totalt onormalt fick moi genast ångest - såg framför mig hur vi glömt henne ute av misstag & hur vi skulle tvingas förklara hennes djupfrysta, pinnstela, lilla lik för Isolde... Brakade nedför trappen i total panik, bara för att hitta Chinny sovandes i vardagsrummet. Klappade henne lättat & gav henne frukost, hinner därefter sätta en enda fot i mitt rum innan det lilla livet drar igång - MJJAAAAOUWWWWW! x 120. Fick typ spel & släppte onskefullt en kudde ned i hallen (typ en meter ifrån att träffa, men det brukar få tyst på henne). Klädde sedan på mig & knatade bort till Becky's hus & matade hennes katter, som är typ en miljon gånger gulligare & lättare att ha att göra med. Satt & gosade med dem i soffan & Gulp (vet inte vad de heter eftersom Becky var för stressad för att komma ihåg att tala om det - har temporärt döpt dem till Gulp & Little Fuzz) försökte leka 'kängurubebis' - så sött! 

image325
Polo - present
Jeans - Monki
Skärp - mammas
Halsband - Björg
Väska - Mulberry, Bayswater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0