Ovanligt söt?

Så, rubriken knyter an lite till föregående inlägg - är jag ovanligt söt idag? Själv tycker jag att jag har en rätt ordinär dag. Trotts det så har jag fått galet mkt uppmärksamhet, inte bara att folk har tittat, jag har fått flera kommentarer av random folk! Roligast var när jag knatade in hit till institutionen & en bil saktar in & en kille sticker ut huvudet genom rutan & ropar:

"Honey, you're fab!

Sedan gör han tummen upp, vinkar & de kör iväg... What to say?! Fun! :) 


image336
Topp - Marwin
Kjol-Saint Tropez
Skärp - mammas \
Armband - små ikoner i trä, köpta på en marknad i Braisilien
Gummistövlar - Sperry


Kommentarer
Postat av: Maja

Så himla skön kille! Det är såna tillfällen som verkligen får en att glänsa, om man nu inte gjorde det innan :)

2008-02-25 @ 17:26:52
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Visst var han?! Var pa gott humor redan innan det hande, men efterat... Sken som en sol! :)

2008-02-25 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0