Passion!

Shit vad jag älskar att klättra! Skulle jag någon gång hitta en depression hade receptet stavats 'Helikopterbiljett till base camp 1 - Mt Everest'. Det är verkligen helt knäppt, så fort jag stiger in på TCA blir jag typ helt hög! Ni skulle ha sett mig igår när jag tog mig ned från väggarna - jag tjoade, skrattade & studsade ned! Rob bara skrattade & skakade på huvudet:

R - You're amazing Lady P!

& när jag är där så känner jag mig verkligen så - häpnadsväckande, otrolig, fantastisk... Totally on top!


Kommentarer
Postat av: lovisa

trevlig kväll!

2008-02-22 @ 18:22:21
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Ida

Tack, men har ar klockan bara strax efter ett pa dagen!

2008-02-22 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0