Paul in a nutshell...

Oki, för att ni ska förstå varför jag bara älskar Paul - litet utdrag ur vår konversation i fredags:

Moi - This is awful, Rob's goal since we met was that I was going to wear my MEC-gear outside the house & I have always laughed... And now I'm here, at a restaurant, dressed in it while he is wearing a shirt (oki, förklaring - Rob hade bara en skorta kvar eftersom han dragit ut på tvätten & vi drog direkt från TCA till resturangen så det fanns noll tid att byta om)!!!
P - Naaaah... Pore Idaaah! But you know...you look faboulus anyway! If I didn't have a partner I would hit on you! As a matter of fact, I will flirt with you tonight anyway!
Moi - What?
P - Yeees! Because I think that you are absolutely just wonderful!

Så det gjorde han - på ett helt hysteriskt roligt sätt, överdrivet till tusen & helt galet. Skrattade så jag kiknade. Efter att Ali satt ned mig ute på parkeringsplatsen plockade han upp mig igen & hoppade runt med mig lite till. Sandra:

'Well you are a flirter aren't you?'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0