Pretty Woman...

En annan låt som jag älskar är Roy Orbinsons 'Pretty Woman'. Jag älskar att gå längs gatan & lyssna på den, stegen förändras, jag ler automatiskt & det känns som om jag dansar! Sooo, jag antar att jag får ha tre theme-songs! Imorse sken solen & allt kändes så ljust & varmt när jag trippade nedför gatan med 'Pretty Woman, walking down the street...' i öronen. Kände hur jag bara lyste av glädje över allt. Det roliga är när man märker hur man påverkar människor runt omkring sig bara genom att le, nicka godmorgon & skratta när man hamnar i 'gå åt ena hållet, gå åt andra hållet' situationer!  


Kommentarer
Postat av: Maja

Så härligt!! :) Jag älskar den filmen :)

2008-02-15 @ 16:29:40
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Visst ar den underbar, blir alltid pa gott humor nar jag ser den! :)

2008-02-15 @ 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0