Rush of...

Nope, nu måste moi stressa iväg hemmåt & försöka klara av lite viktiga saker innan Viktoria plockar upp mig vid sju-tiden för middag! Viktigaste 'to do':

1) Hämta ut mina stövlar som jag lämnade in för omklackning i måndags...
2) Hämta upp min klänning (som jag lämnade ifrån mig i söndags) från kemtvätten

Uum, ser vi en trend här? Har en rad andra saker som också borde/måste göras men som jag inte har tid till, typ... Moi är en sistaminutenmänniska, så är det bara. Ibland önskar jag verkligen att jag hade kunnat vara mer strukturerad... Det hade liksom varit kul att åtminstonne någon gång vara ute i riktigt god tid, men jag antar att detta är mitt ödets lott. & det har ju funkat rätt oki så här långt! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0