& så har ju...

middagssituationen löst sig! Ska nämligen klättra på torsdag = giltig ursäkt, speciellt som Jan inte vet att jag såg hans mail innan jag bestämde mig... Uum, det gäller att vara lite klurig! En sak som också är super med att jag har börjat klättra är att det fått ordning på mina matvanor. Moi fungerar nämligen enligt konceptet: noll träning=usel kost, träning=Anna Skipper godkänd mathållning. Mkt märkligt, men det faller sig så i princip av sig själv. Just nu sitter jag & knaprar i mig mitt lilla mellanmål bestående av morötter - shit, är so healthy att jag nästan tycker illa om mig själv... ;)

Kommentarer
Postat av: Jo

Jag har börjat äta sallad med spenat som bas, känner mig också väldigt Anna Skipper-godkänd =)

2008-02-26 @ 19:29:03
Postat av: Ida

Nu ater jag ju ratt nyttigt i grunden, men sallad baserat pa baby-bladspenat gor verkligen att man kanner sig superhealthy! + att det ar godast by far!

2008-02-26 @ 19:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0